Blogger Layouts

kj

Followers

Tuesday, July 3, 2012

GIVEAWAY LAGI...GRAB NOW...

Mesti korang tertanya-tanya ye..nape blog nie makin meriah dengan giveaway...maklumla....majlis pun dah dekat...so mana la tahu ada rzki...boleh save budget...sekarang nie giveaway ditaja oleh http://qasehfariza.blogspot.com..so mana-mana yang b2b tu macam aku...boleh la join GA nie...
tak kuar duit pun...mudah je.

Aku join GA sebab...:-
1) nak cuba....ada rezeki dapatla..kalo tak boleh cuba lagi...don't give up ok...utk guestbook nie klo aku dpt boleh la aku minta   tetamu yg hadir conteng ats buka nie....nak jumpa semua tetamu memang aku tak dpt nak layan..kang silap aribulan...my tunang sanding sorang2 plak kat ats pelamin..pengantin pompuan dok jumpa kawan2...huhuhu..tak haruk plak kan....so aku leh baca pesanan2 dorang lepas hbs persandingan..dan kenangan pada masa akan datang...so sweet kan..

2) utk latern plak aku boleh diy bilik pengantin @ photobooth corner yang aku idamkan..mcm fairy tales plakkan...hahaha...bnyak sgt tgk kartun...tak salah berangan-angankan..tak kena bayo pun...huhuhu...


Pada korang semua..leh join pe...lom cuba lom tahu...Chayok!!!Chayok!!!

3 comments: