Blogger Layouts

kj

Followers

Friday, January 21, 2011

B@Tu L@Y@R

 Plan tarikh 20/01/2011 mau pegi Tanjung Balau....awal x awal bangun pukul 5pagi semata-mata mau kejar masa yang tak bape dapat dikejarkan...4.59pagi bf aku dah kejut suh bangun..ingat nak sambung tido lagi...ALAMAT kena bangun gak...iron baju pagi2..dan dan je tak buat persiapan apa2..semua dah siapkan oleh MAK MENTUA..OPs....Mak mentua ke???hahaha...macamlah confirm jadi menantu...kol 5.15pagi kejutlah "ABG IEN"...abg ke???adk kot...lagilah lemah die nak bangun seawal tu...nak taknak pun kena bangun gak disebabkan nak pegi 
mandi-manda di masa orang India sibuk buat persiapan untuk THAIPUSAM..gerak kol 6pagi lepas solat subuh...tunggu di PETRONAS sampai kol 7 lebih..mata macam nak katup je...tapi terpaksa tahan..dalam perjalanan nak ke destinasi alih-alih pemandu pelancong kami bertukar arah pergi ke batu layar..sampai sana pukul 10pg....sampai-sampai je terus masuk laut...masa tu tengah air pasang...dan dan tak sabar nak mandi...tapi "ABG IEN" sampai-sampai je dah cakap "MABUK LAUT"..belum jejak lagi dah mabuk...apalah punya mamat nie...badan je "GEDI" tapi "KECUT"...adoyai...apa aku nak wat dengan sorang nie...suh dok tepi je takut...nak taknak die masuk gak tapi dok dekat ngan aku plak...bila ombak datang..."ABG IEN" dah terkapai-kapai taku lemas..mandi tak lama terus naik...dok dalam kete je...bile suh masuk lagi...kata lapar...huh...bab makan cepat aje..perut tong tol...dan dan makan dulu..orang lain sibuk mandi lagi...pic yang kami sempat snap....












Wednesday, January 12, 2011

I love shopping and I can't get enough of it! With @Jipaban as an online shopping mall, I can shop whenever I feel like it! Jipaban, FTW!

I love shopping and I can't get enough of it! With @Jipaban as an online shopping mall, I can shop whenever I feel like it! Jipaban, FTW!

Live to eat. I live to eat! I want to join the #MaxisOmNomNom & stand a chance to win the attractive prizes. Click for more details!

Live to eat. I live to eat! I want to join the #MaxisOmNomNom & stand a chance to win the attractive prizes. Click for more details!

Work, eat, sleep, work. Everyone needs a balanced lifestyle! Click and try the #NestleProfiler today!

Work, eat, sleep, work. Everyone needs a balanced lifestyle! Click and try the #NestleProfiler today!

Stand a chance to receive, enjoy and review an Astro B.yond PVR set, and even win a 3D/2N getaway at Sutera Harbour in Kota Kinabalu! A contest exclusively for you Nuffnang Bloggers! #byondpvr

Stand a chance to receive, enjoy and review an Astro B.yond PVR set, and even win a 3D/2N getaway at Sutera Harbour in Kota Kinabalu! A contest exclusively for you Nuffnang Bloggers! #byondpvr

SYOK SENDIRI

11/01/2011..tarikh keramat...tarikh keramat ke???MyEm0.Comtarikh keramat taklah gak cuma cuti negeri JOHOR...dan dan berjalan sakan...bukan shopping kat SAKAN ek..just g SMART beli me siput...sebelum nak kuar berlangsunglah dialog antara aku n ayah aku..
aku: ayah,kalo akak beli mee siput..ayah makan tak..
ayah: mee siput mana?kalo mee siput masai taknak...tak sedap..sedap mee siput muar..
aku: kalo akak beli ayah takleh makan tau..
ayah: boleh aje..
aku: macam mana nak makan??ayahkan takde gigi
ayah: time nak makan gigi ayah kuarlah..
dan dan je gigi kuar...kuar dari HONGKONG...jahat betul punya anak...MyEm0.Com

lepas g SAKAN nak balik awal lagi...baru 2 lebih..so keputusan muktamad yang ku ambil..adalah pegi karaoke yang tak terlalu ok...MyEm0.Comyang menjadi mangsa aku adalah mamat sorang ni yang kaki karaoke...balun 5 lagu..nak tercabut urat leher die menarik..nasib baik tak putus..kang satu keje aku nak menyambung balik..MyEm0.Com




video
video

video

dah habis melalak d next place adalah balik uma....sampai aje...ayah menunggu mee siputnya n terus masak tanpa banyak songeh...tapi sebenarnya KELAPARAN...tak tahan godaan dengan mee siput..maklumlah dah bertahun tak melantak mee siput...kami berdua duduk di ruang tamu tengok SENARIO..dan dan dengar krak kruk krak kruk...kat dapur..rupanya ayah dah rasmikan dulu sambil menggoreng..sampai waktu kata sedap...dan dan makan sampai 3-4 keping...tak ingat dunia punya pasal.last2 gusi lidas..dek penangan mee siput..nasib baik gusi tak bengkak..

lepas solat asar menuju tempat terakhir iaitu TASIK...kat cni xtvt kami berjalan-jalan sambil kutuk orang..memperbanyakkan dosa plak...apa yang kami snap adalah..JENG...JENG...MyEm0.Com



semangat bersenam yang tak bape semangat

muka mamat poyos..


adegan meneran...

lega...