Blogger Layouts

kj

Followers

Wednesday, January 12, 2011

SYOK SENDIRI

11/01/2011..tarikh keramat...tarikh keramat ke???MyEm0.Comtarikh keramat taklah gak cuma cuti negeri JOHOR...dan dan berjalan sakan...bukan shopping kat SAKAN ek..just g SMART beli me siput...sebelum nak kuar berlangsunglah dialog antara aku n ayah aku..
aku: ayah,kalo akak beli mee siput..ayah makan tak..
ayah: mee siput mana?kalo mee siput masai taknak...tak sedap..sedap mee siput muar..
aku: kalo akak beli ayah takleh makan tau..
ayah: boleh aje..
aku: macam mana nak makan??ayahkan takde gigi
ayah: time nak makan gigi ayah kuarlah..
dan dan je gigi kuar...kuar dari HONGKONG...jahat betul punya anak...MyEm0.Com

lepas g SAKAN nak balik awal lagi...baru 2 lebih..so keputusan muktamad yang ku ambil..adalah pegi karaoke yang tak terlalu ok...MyEm0.Comyang menjadi mangsa aku adalah mamat sorang ni yang kaki karaoke...balun 5 lagu..nak tercabut urat leher die menarik..nasib baik tak putus..kang satu keje aku nak menyambung balik..MyEm0.Com




video
video

video

dah habis melalak d next place adalah balik uma....sampai aje...ayah menunggu mee siputnya n terus masak tanpa banyak songeh...tapi sebenarnya KELAPARAN...tak tahan godaan dengan mee siput..maklumlah dah bertahun tak melantak mee siput...kami berdua duduk di ruang tamu tengok SENARIO..dan dan dengar krak kruk krak kruk...kat dapur..rupanya ayah dah rasmikan dulu sambil menggoreng..sampai waktu kata sedap...dan dan makan sampai 3-4 keping...tak ingat dunia punya pasal.last2 gusi lidas..dek penangan mee siput..nasib baik gusi tak bengkak..

lepas solat asar menuju tempat terakhir iaitu TASIK...kat cni xtvt kami berjalan-jalan sambil kutuk orang..memperbanyakkan dosa plak...apa yang kami snap adalah..JENG...JENG...MyEm0.Com



semangat bersenam yang tak bape semangat

muka mamat poyos..


adegan meneran...

lega...





No comments:

Post a Comment