Blogger Layouts

kj

Followers

Tuesday, July 24, 2012

DIY STICKER

Arinie mod nak wat diy sticker...but not idea...so sesiapa yang ada idea boleh la kongsi ngan saya yang masih ketandusan idea...wat sementara nie dapat diy 2 sticker je..tak tahu nak amik mana satu...dalam pikiran nak diy yang lagi comel, lagi cantik & lagi menarik...(ayat gelenyar...perasan macam ko leh buat je).. tak cuba tak tahukan saya nie kreatif ke tak...dalam godeh2 ke google ada plak laman web yang leh design sticker secara online...bagi yang sesiapa tak pandai macam aku boleh la try...so mai saya tunjukkan air tangan saya menDIY sticker..(ceit...ayat perasan)




cantik tak????...cakaplah cantik..nanti saya tak nak kawan..POYOS...kalo saya rajin..saya akan update diy sticker lagi..TUNGGU.................

No comments:

Post a Comment