Blogger Layouts

kj

Followers

Friday, October 21, 2011

KELAB JUTAWAN


Salam sejahtera semua, page ini dibuat khas untuk mempromosikan link bisness affiliate Kelab Jutawan yang telah saya sertai. Kelab Jutawan boleh menambah pendapatan anda semua. Anda akan diajar macam mana untuk promosikan link affiliate anda.
Tugas anda ialah mempromosikan link affiliate anda untuk menjual produk kelab jutawan. Sistem promosi boleh dikatakan pasang dan tinggal. Anda cuma perlu membuat promosi habis-habisan pada bulan pertama, dan tunggu duit komisen masuk pada bulan-bulan yang berikutnya.
Setiap jualan yang terhasil, anda akan dibayar sebanyak RM50.00. Sebagai kiraan, jika sehari anda berjaya menjual 2 produk kelab jutawan, anda telah mendapat RM100.00 sebagai komisen. Jadi, dalam sebulan 30 x 2 x 50 = RM 3,000.00. Itulah jumlah kasar pendapatan sampingan anda dengan jumlah jualan 2 produk kelab jutawan sehari.
Kepada sesiapa yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut, sila DAFTAR PERCUMA di link affiliate saya:-
Selepas itu, sila verify atau klik link yang akan diberikan di alamat email yang anda daftarkan. Selepas itu, keputusan di tanggan anda. Hendak seribu daya, tak nak seribu dalih. :-) Perubahan masa depan anda ditangan anda sendiri. Pilihlah jalan-jalan orang yang telah berjaya lalui  untuk kita menempah kejayaan dengan mudah.

No comments:

Post a Comment