Blogger Layouts

kj

Followers

Thursday, October 21, 2010

M@L@M Su@R@ MeRDeK@

SYA...YANG TOLONG KECIKKAN BAJU...

IZA

AKU SEBELUM BUAT PERSEMBAHAN
video video
Kejadian nie terjadi masa cuti sem seminggu pada 2007...dari takde wat pape kat kolej, aku n member gamelan yang tak balik (IZA n HONEY) wat keputusan untuk menerima cadangan jurulatih gamelan untuk membuat persembahan malam suara merdeka....tapi wat pengetahuan korang bukan main GAMELAN yang selalu kami main TETAPI kami dikehendaki bermain alat muzik yang memang kami tak pernah main iaitu CAK LEMPONG...hahaha..bile diingatkan memang nak tergelak...bayangkan pertama kali main terabur habis..tak serupa muzik..berlatih pun main-main...nak dijadikan cite kami berlatih bile masa free..boleh dikiralah bape kali jer main...disebabkan masing-masing sibuk...ada masa berlatih tak cukup korum...Sebelum membuat persembahan malam tersebut...Iza bagitahu supaya amik baju persembahan di bilik teater...tetapi memandangkan aku ada kelas sampai petang, aku minta tolong iza amikkan baju aku....huh...bile balik bilik terkejut baju besar nak mampos...kain lepas plak tu..memang takde mood masa tue...dahlah tak pandai pakai kain lepas...nasib baik ada member baik aku syafini tolong mengecilkan baju aku n ikatkan kain..hahaha...memang kelam kabut jadinya...terima kasih sya...memang best giler malam tue...PAPA ROCK wat persembahan...mesti korang kenalkan...tapi bile kami wat persembahan memang malulah..GABRA TAHAP GABAN...rasa macam nak lari jer...tapi ALHAMDULILLAH semua berjalan lancar walaupun muzik yang kami main terabur...HAHAHA.....VIDEO masa kami buat persembahan baru dapat nak di uploadkan...susah giler....

No comments:

Post a Comment